Neuvěřitelné, říká Novotný. Oktagon zabodoval v Německu, nechal za sebou i UFC

Ondřej Novotný, promotér a jeden z vlastníků Oktagonu.FOTO: OKTAGON MMA
OKTAGON byl zařazen mezi nejvlivnější sportovní organizace na německém trhu. Podle aktuální zprávy datové analytické platformy Kolsquare, která pokrývá období od dubna 2024 do dubna 2025, se československá organizace smíšených bojových umění umístila na 3. místě mezi všemi sportovními soutěžemi na Instagramu v Německu - hned za Bundesligou a NBA.
OKTAGON dosáhl Earned Media Value (EMV) přesahující 12,9 milionu eur, s více než 2 400 publikovanými výstupy a 375 aktivními influencery. Průměrná míra zapojení fanoušků (engagement rate) činila 8,7 %, což je výrazně nad průměrem sportovního odvětví.
"Mít v první desítce oba naše profily - německý i globální- je neuvěřitelné. NBA je před námi jen o kousek a pak už jen Bundesliga. Je to přesně to, co odráží naši DNA - Face Your Fear. Strach a pochyby provázely i náš vstup do Německa, ale když tvrdě pracujete, výsledky přijdou. Věřím, že nejen my, ale i naši sportovci a partneři budeme teď společně těžit z toho, co jsme dokázali. A to jsme teprve na začátku," říká Ondřej Novotný, spoluzakladatel a promotér OKTAGONu.
Úspěch na sociálních sítích odráží i raketový růst Oktagonu na německém trhu - od vyprodaných arén, přes rekordní turnaj ve Frankfurtu s téměř 60 000 diváky, až po televizní partnerství s RTL. Organizace si během tří let vybudovala silnou a loajální fanouškovskou základnu - a to v zemi, kde MMA ještě nedávno čelilo vysílacím zákazům a regulačním omezením.
"Vnímáme to jako potvrzení hodnoty, kterou přinášíme našim partnerům - těm, kteří už v Německu působí, i těm, kteří na trh teprve vstupují. Před třemi lety jsme tu začínali od nuly a dnes patříme mezi nejdiskutovanější sportovní značky v celé zemi," uvádí Pavol Neruda, spoluzakladatel a promotér Oktagonu.
Zpráva společnosti Kolsquare, kterou rozpracovává i německá sportovní agentura SPOBIS, potvrzuje, že OKTAGON patří mezi nejviditelnější sportovní značky v Německu - nejen v MMA, ale v celém sportovním prostředí. Vysoká míra zapojení dokazuje schopnost Oktagonu navazovat s publikem autentické a dlouhodobé spojení.