Tyson znovu řádil. V ringu rozdával zběsilé rány a boural stereotypy
27.06.2025
Autor: Miroslav Obluk

Mike Tyson. FOTO: Netflix
Legendární boxer Mike Tyson se opět rozjel, opět se dostal do varu. Mezi provazy rozdával zběsilé rány, křičel, zuřil, a to vše jako součást reklamy pro pánské mýdlo z dílny společnosti Dr. Squatch.
Železný Mike se vrátil zpět mezi provazy. Opět rozdával pořádně explozivní a zběsilé údery, jimiž dal zavzpomínat na své loňské řádění před listopadovým duelem s youtuberem a boxerem Jakem Paulem.
Brzy devětapadesátiletý Američan v loňském roce hned několikrát udělal na fanoušky dojem svou rychlostí, výbušností, svým tréninkem. Když ladil formu na souboj s Paulem, vypadal dobře, jenže nic z tréninků se do samotného zápasu nepropsalo.
V boji s o třicet let mladším rivalem vypadal Tyson nevýrazně. A ačkoli jejich střet budil dojem, díky sportovnímu výkonu to nebylo. Nedošlo k žádnému knockdownu nebo momentům, kdy by to skutečně vypadalo, že by zápas mohl dospět k dramatickému závěru. Ne. Paul odjel domů s jednomyslným vítězstvím nad bývalým šampionem těžké váhy.
Oba pobláznili boxerský svět, oba vydělali obrovské peníze. Paul zvítězil nad sportovcem, který se vrátil z důchodu, Netflix, který souboj přenášel, překonal rekordy ve sledovanosti, Tyson ukázal, že stále umí, ale už více ne. Jeho schopnosti na mladšího soka nestačily, to ovšem neznamená, že by Mike nemohl se svými údery ještě prorazit. Nový prostor k realizaci může najít například v propagaci pánské kosmetiky.
Tyson totiž přidal na svůj instagramový profil, kde ho sleduje přes 33,5 milionů fanoušků, video, na němž řádí v ringu. Zuří, boxuje, rozdává rány, a především propaguje pánskou kosmetiku Dr. Squatch. "Ciťte se jako muž, voňte jako šampion," nabádá legendární těžká váha.
"Tyson a Dr. Squatch společně dokazují, že síla znamená péči o pokožku, a to díky novému dermatologicky testovanému, ultra hydratačnímu mýdlu, které poskytuje silnou hydrataci bez kompromisů v ingrediencích nebo výkonu," chlubí se sama společnost.
"Spolu s Tysonem hrdě boříme zastaralé stereotypy o vazbě mezi mužností a péčí o sebe, pokračujeme v tom, abychom vytáhli kategorii pánské péče z temného středověku a nabídli našim zákazníkům produkty, které jim pomohou využít jejich mužnou a zároveň citlivou stránku s důrazem na péči o sebe a produkty, které jsou pro vás lepší," libuje si Josh Friedman, výkonný ředitel společnosti Dr. Squatch, v oficiálním prohlášení.